Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

25 Ocak 2010 Pazartesi

Konjonktivit oldu miniğim

Dün akşam "gözünde çapak var ,konjonktivit mi oldu acaba?" dedi Alparslan."Yok canım değildir" dedim.Sabah erken uyandı kızım altını kirletmiş değişeyim dedim ,alt değiştirme minderine yatırdım gülmeye başladı en tatlı haliyle ama bir tuhaflık var.Sağ gözkapakları yapışmış ,hafifce şişmiş ,tek gözünü açamıyor minik prensesim ,ama öyle bir sevimli gülüyorki içim sızladı.Altını temizleyip babaya gittik ,haklı çıktı valla...Allah'tan tedarikliyiz ,evde kocaman bir ilaç kutumuz var ,içinde yok yok nerdeyse ,sağolsun babamız sürekli ilaç numuneleri getiriyor eve.Önce ılık suyla gözlerindeki akıntıyı temizledim sonra fusithalmic damlattık gözlerine.Ne olur ne olmaz diye duocid başladık oral.Akşamı bulmadan hem şişliği hem kızarıklığı geçmişti.Yenidoğan sarılığını saymazsak kızımın ilk hastalığı bu,ilaç kullandığımız ilk hastalığı.Allah korusun yavrumu,küçük bir melek o ,minik kuzum...Babası tavlada annenin ifadesini alırken ,Allahtan oyun bitmeden Asyam müdehale etti de birkez daha hezimete uğramaktan en azından şimdilik kurtuldum :))
Uykudan yeni uyanınca çookkk tatlısın bal kızım....
Anne kız yorgan üstünde oynarken....

Fotoğraf çekmek istemedim o haline ama kızımın güncesine yazmadan da edemedim.Bunun yerine geçen gün çektirdiğimiz bir kaç resmini koyayım bari boş kalmasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder