Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

2 Haziran 2010 Çarşamba

Adım adım...

En sevdiğin ellerimden tutup "day day" yapmak.Önce bir mızıldanma dönemi var ben anlayana kadar ne istediğini ,yürümek istediğini anlayıncada ellerinden tutup ev içinde tur atmaya başlıyoruz :) .Salondan çıkıp mutfağa ,oradan çıkıp diğer odalara ,sırayla dolaşıyoruz .O kadar sevimlisinki melek kızım ,benim seni yönetmem imkansız çünkü kafana neresi eserse oraya yürüyorsun ,bazen salon kapısına kadar gelip duruyor sonra geri dönüyorsun bazen mutfağa kadar gidip "zınk !" diye aniden kalıyorusun ,geriye doğru bana bir bakış fırlatıp başka öne dönüyorsun :) Hızına inan yetişmekte zorlanıyoruz.
Bir aydır tutunarak ayağa kalkıyorudun zaten yaklaşık bir iki haftadırda destek almadan ayağa kalkıyorsun ,bazen eline geçirdiğin birşeyle oynamak ,bazense elimdeki birşeye uzanmak için ...Bacaklarını kuvvetli basıyorsun yere maşalah benim kızıma :) ...


Babasının elinden kayısı yemek için büyük bir gayret sarfeden inci tanem bu işin üstesinden de geldi :) ...
Bu aralar ,karşı komşumuz Ege ile çok vakit geçiriyor,onunla oyunlar oynamaya bayılıyorsun.Ege henüz 15 yaşında,kardeşi yok ve seni çılgınlar gibi seviyor :) Sabah akşam senin yanında olmak için içi gidiyor.Sende görünüşe bakılırsa onunla olmaktan keyif alıyorsun ,çok güzel oyunlar oynatıyor sana .Her gelişinde evindeki kendi oyuncaklarından getiriyor sana:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder