Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

6 Ağustos 2010 Cuma

Pamukçuk :((

Bunca zamandır hiçbir sıkıntın yoktu birtanem...Yenidoğan döneminde daha çok görülen pamukçuk nerden bulduysa seni iki gündür çok sıkıntı çektiriyor sana :( Minik dudaklarında farkettim önce beyazlaşmayı ,çok hafifti halbuki fazla ilerlemez diye düşünmüştüm.Karbonatlı suyla temizledim o an için düzelmiş göründü.Dudakların kıpkırmızı olup,iştahın azalıp yemek yemeyi reddedince ve biberonla dahi süt içerken canın yanmış gibi ağlamaya başlayınca pekte hafif olmadığını anladım rahatsızlığının.En kötüsü ,ağzını temizleyip ilacını damlatırken ağlamana dayanması oluyor,benim yüreğim paramparça ,senin gözlerin yaşlı... :(( Keşke senin yerine ben hasta olsam diye diledim hep ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder