Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

22 Kasım 2010 Pazartesi

İşe geri döndüm...

Ne zaman geçti 16 ay ?Şaka mı bu ?En nihayetinde ücretsiz iznim bitti ve işe geri döndüm.Aslında hiç gitmemişim ,hiç ara vermemişim gibi hissettim.Tuhaftır zaman bir türlü geçmedi işte ,canım sıkıldı :) Meğer evde ne çok oyalıyormuşsun beni canım Asya'm.Akşam çıkış vakti yaklaştıkça iyice burnumda tüttün.Eve geldiğimde zili çalmadım ,anahtarla girip sana süpriz yapayım istedim.Sen beni görünce pekte fazla sevinç gösterisi yapmadın .Elinde dolu bir poşet vardı ,onu çekiştirmeye devam etin yalnızca.Bense kendimi yerlere atıp seni güldürüp dikkatini bana çevirmeyi başardım :)) Yarın zili çalacağım ama ,öyle gelenlere daha çok ilgi gösteriyorsun :)Kıskandım mı ne ?
Bugün bensiz anneannenle iyi idare etmişsiniz ,hiç zorluk çıkarmamışsın ,ağlamamışsın.Zaten bende seni ,kafam rahat bırakıp gidebildim işe.Sabah anneannenin kucağında mışıl mışıl uyuyordun.Pamuk ellerini öpüp kokladım evden çıkmadan.Mis gibi kokun sabah enerjisi verdi bana .Zaman akıyor...Farkettimki zamanın akışını farketmiyoruz .Heran birşeyler değişiyor ve biz bu değişimleri inanılmaz bir hızla kabulleniyoruz ama bunu da farketmiyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder