Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

12 Temmuz 2012 Perşembe

Piknik neşesi...12.07.2012

Bugün bir hafta oldu kreşe başlayalı. Akşamları uyuma, sabahları uyanma problemin olmasa herşey yolunda gidiyor diyebilirim. Akşam geç uyuduğun için sabah kalkmak istemiyorsun. Ben üzerini giydirmeye çalışırken "anne gitmek istemiyorum" diye mırıldanıyorsun. Biraz daha uykun açılınca kapıdan öpücük vererek ayrılıyorsun.
Bugün kreşce pikniğe gittiniz. Akşamdan kek yaptım yanına vermek için. Eve geldiğinde çok eğlendiğini, şarkılar söylediğini anlattın. Hatta fotoğrafları görünce "anne ben oraya gitmek istiyorum" dedin.

Aslında gün boyu oyunlar oynayıp yeni şeyler öğrenebilmen keyif verici. Senin adına mutluyum bebeğim... Sen mutluysan biz de mutluyuz İnci tanem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder