Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

6 Eylül 2009 Pazar

İlk selam...

Güzel kızım ,bugün senin için bir blog hazırlama fırsatı buldum nihayet.Doğumunun 8.günü bugün ve her geçen gün daha fazla bağlanıyorum sana.Uzun bir yoldan geldin ,seni beklediğimiz o zaman içinde bizi saran mutlu telaş asla unutulmaz.Sen gelene kadar , babanla birlikte hergün seni konuştuk (gerçi şimdide hayatımızda hep sen sen sen varsın ) günleri uc uca ekledik...ve bir gün yani 28.08.2009 da akşam yemeği için dışarı çıktığımızda geliyorum mesajını verdin.Ne yesek diye düşünürken ,herzaman tantuni yediğimiz yere gitmeye karar verdik.Lokantanın kapısında bacaklarımdan aşağıya inen bir ıslaklıkla ilk kez geliyorum dedin , saat 22:30 du.Sonrasında 29 ağustos saat sabah 04:55 e kadar süren ve seni kucağıma aldığımda tüm sancısını unuttuğum normal doğum süreci.Baban her dakikasında hep yanımızdaydı ,hatta doğumuna yardım da etti ,yani aslında benden önce seni o gördü :) Hikayemiz seninle daha yeni başlıyor inci tanem,ileride senin için güzel bir hediye olur belki bu blog ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder