Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

24 Ekim 2009 Cumartesi

Bostancı sahili

Uzunca bir süredir ,aslında gebeliğimin son ayından bu yana dışarıda arkadaşlarla buluşup iki çift laf edemedik.Heleki inci tanesi nin doğumundan bu yana evden sadece carefoura gitmek için bir kaç kez çıkabildik.Daha önceleri evde doğru dürüst oturmadığımızı hesaba katarsak ,bu kadar uzun süre evde kalmak hem Alparslan hem de beni kurtlandırdı.Akşam Bülent&Dilek ve Üzeyir&Şaheser le Bostancı sahilinde buluşmak için yola çıktık.Evden çıkarken zaten huzursuz olan tatlı kızımız yol boyunca beslendi ancak huzursuzluğu geçmedi.Arkadaşların yanına vardığımızda artık haykırarak ağlıyordu.Üzeyir abilerin arabada emzirdim biraz daha ,o sırada kızımın sıkıntısını sona erdiren bir sesle kendime geldim.Bal kızım altını öyle fena doldurduki kendi arabamıza giderken üzerini batırmasın diye dua ettim.Akşamın sonrasıda pek farklı değildi.Bir ara babamız gezdirip susturmaya çalıştı ama çığlıklar metrelerce öteden bile duyulunca işi ben ele aldım ,kucakta hoplatarak ayakta bir süre sustu ama canım yavrumun huzursuzluğu devam edince fazla uzun oturamadan arkadaşlara veda ettik.Galiba güzel kızım için bu gezintiler biraz erken.Biraz daha büyüsün ,en azından etrafında olanlara ilgisi artsın ,sanırım o zaman daha keyifli olacak attalar :)

3 yorum: