Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

21 Kasım 2009 Cumartesi

Güzel bir gün daha ...Mothercare'e gittik ,Sema geldi

Sabah 7 gibi uyandığımda ilk söylediğim "Asya bu gece uyanmadı" oldu :)
"Bu günü bir yere kaydetmeliyim canım" dedim Alparslan'a arabada giderken. "Blog'a yazayım bu akşam:) "Asyam doğduğundan bu yana ilk defa rahat bir gece geçirdi ,sabaha kadar deliksiz 7 saatlik bir uyku çekti.İnanılmaz bir şekilde dün gece çok yorgundum ve korkunç uykum vardı ," kızım ne olur bu akşam anneye müsade et, şöyle 5 saatlik deliksiz bir uyku uyuyalım " demiştim.Evet beni anlamış minik kuşum .Galiba kızımla aramızda kuvvetli bir bağ var ,annesini duyuyor güzel yavrum :) .....

10:30 gibi artık güne merhaba diyelim dedik kızımla ,uyandık ve kalktık.Bugün Mothercare'e gitmeye dünden karar vermiştik zaten ,öğleden sonra Sema geleceği için erkenden yola koyulduk.Bu kez babası aldı Asya'yı kanguruyla ,çok keyifliydiler.işte videosu :D






Kızıma çok güzel bir oyun masası aldık ,bir ayağı sabit 360 derece dönebilen bir yürüteç aynı zamanda ,çok cici bişey.Bakalım ne zaman kullanmaya başlayacak,henüz elleriyle kavramaya başlamadı ama yakındır şimdilik keşif yapıyor elleri üzerinde.Sanıyorum önümüzdeki ay başlarız kullanmaya,inşallah hoşuna gider kızımın kendi kendine oyalanabilir böylece ,hem güvenli hem eğlenceli ...Şimdilik ayaklarını yere bastırmadan kullanırız.Akşama Sema geldi Asyamızı görmeye ,fotoğraf çekmeyi unutmuşuz birdahaki sefere inşallah...


Babası ellerinden tuttu Asya'nın ,hoplaya hoplaya yürüdüler :) Aşkım da kangurunun rahatlığını test etmiş oldu.....

Minik incimiz gezerken kanguruda uyumaya bayılıyor. "Annecim gözlerim kapanıyor ,yoruldum ben artık" mesajı veriyor önce ağlayarak sonrasında mışıl mışıl bir uyku...Orada çalışan tezgahtar bayan bayıldı kızım sana...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder