Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

7 Kasım 2009 Cumartesi

Kadıköy macerası

Dünkü pazar gezmesinden sonra evde bir süre daha uyumasına devam eden prenses gece 3 e kadar uyanık kalıp bize bir hayli spor yaptırdı.Akşam 11 gibi banyosunuda yaptı ,her gece rutini haline getirmek istiyoruz aslında banyoyu ,uykusuna yardım eder diye ama bu bile yetmedi uykuya geçmesine :) Bir ara saat 2 falandı sanıyorum ,tam uyuttum deyip yatağına yatırdım ,bende bir keyifle tam yastığa başımı koydumki minik kuş başını bir sağa bir sola döndürmeye mırıl mırıl sesler çıkarmaya başladı (bu onun "anne dikkat et ben uyanmak üzereyim "mesajıdır ) ,yataktan tekrar aldım biraz sonra yine daldı sandım ,yatağına bu kez sırt üstü koydum ,hoooppp gözler fıldır fıldır açıldı , gülücükler saçmaya başladı ,e tabi bu insanın içinin yağlarını eriten gülüşe karşılık verilmezmi ,neredeyse tüm uykumu unutup gülmeye başladım bende ,babamızda salondan gelip bize katıldı.
Yani sözün özü bu sabah uyandığımızda bir hayli yorgunduk.Evde kalmak istemedik .Babamız akvaryum için balık almaya Kadıköy'e gidecekti biz de takıldık peşine ama tabi önce evden çıkmadan önceki hazırlık rutini vardı yaklaşık 1 saat süren :) Bu gezimiz biraz daha kısa sürdü dünden.Sadece bir bebek mazasına uğrayabildik ,birkaç çift eldiven alabildik kızımıza sonrası inci tanesinin büyük ısrarları üzerine geri dönmek durumunda kaldık ,bugünkü geziyi pek sevmedi Asya'm.
Dönüş yolunda babamızın kucağında sakinleşen minik prenses....
Işıklarda beklerken.....
Arabamıza yaklaşırken....
Dönüşte anneanneye uğradık , çok özlemişler Asya'yı.Sanırım kızım da özlemiş olmalıki gülücükler saçtı evdekilere...Sonra deriiinn bir uyku....Bakalım bu gecemiz nasıl geçecek.Kızım her daim yeni birşeyler buluyor bizi uğraştıracak.Çok şükür kolik sancılarımız son buldu ,inşallah herşey dahada güzel olacak.İyiki varsın güzel kızım ,SENİ ÇOKTAN DA ÇOOKKK SEVİYORUZ!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder