Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

5 Şubat 2010 Cuma

Babadan haberler...

Canım kızım ,babanla hergün konuşuyoruz.Keyfi ,rahatı yerindeymiş çok şükür.Hergün seni soruyor ,çok özlemiş tipi güzel kızını :) Ben de çok özledim babanı ,sen henüz anlamasan da hergün "baba gel" diyorum sen öğrenesin diye .Acaba çok mu erken öğrenmen için :)
Genelde öğleden sonra birde akşam arıyor baban bizi ,evde çalan telefonlara ben koşuyorum.
Babanın kaldığı bölükte ,bir sinema salonu ,bilardo masası ,masa tenisi ,internet bile varmış.Bunları duyunca memnun oldum ,bloguna bakabilir babacın demekki.Yemekler pek güzel değilmiş ama beğenmezse kantinden tost yada döner yiyebiliyormuş uygun fiyata..İnşallah kurasında İstanbul'u ,İstanbul olmasada çok yakın bir yeri çeker baban.İşte böyle minik kızım zaman akıp geçiyor ve sen büyüyorsun ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder