Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

11 Şubat 2010 Perşembe

Minik bilgisayar kurdu...

Benim güzeller güzeli kızımı oyalamak hakikaten çok güç.Mutlaka ilgisini çekecek değişik birşeyler bulmalı ve o bulduğunuz şeyle oynamasına onu kurcalamasına izin vermelisiniz yoksa vay halinize...Aklınıza gelebilecek en yüksek tondan bağırmaya ve ağlamaya başlıyor aksi takdirde...Elinden almaya kalkarsanız heleki ,çılgına dönüyor...:))Baldan tatlı kızım pek bir meraklı bilgisayara ,tuşlarına nasıl basıyorsa benim uğraşıpta açamayacağım bölümlerine giriyor bilgisayarın :) Gerçekten denedim onun gibi kontrolsüz bastım tuşlara birkaç defa ama olmadı .Belki bana bir ders vermesini istemeliyim inci tanemden :))
Keyfe bakarmısın ,yandan gülmeye başlamış ....
Ooohhh keyifler gıcır minik prenses ,o ne talı bakış öyle bilgisayara ...Sanki "bakın ben ne güzel kullanıyorum bilgisayarı" der gibisin bebişim...

Buda anneye poz vermiş bakış ,yerim kız seni.... minik kelebeğim benim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder