Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

29 Temmuz 2010 Perşembe

11. ay...

Evettt ,11 .ay da doldu nihayet.1100 gr ,76 cm sin.Şükürler olsun ciddi bir problemin olmadan geldik bu günlere.Artık o kadar hızlı gelişiyorsunki aslında günlük yazman gerek bazı şeyleri .Her yeni günde farklı birşey öğreniyorsun ,algıların inanılmaz açık.Bu aralar en çok saklanbaç oynamayı seviyorsun."Asya beni bulamazz.." diyerek üçlü koltuğun arkasına saklanıyoruz anneanne ile dönüşümlü olarak yoksa birimizin enerjisi senin enerjine yetmiyor :) Biz saklanınca sende armaya başlıyorsun ,bazen ters köşe yapıp geldiğim yöne dönüp biredn buluyorsun :)

Birde bu sıralar iyice reklamları izler oldun .Hiç anlayamamışımdır küçük çocuklara reklamların hangi yanı ilginç geliyor diye.O nedenle bende seninle oturup daha önce hiç dikkat etmediğim ayrıntılarını bulmaya çalışıyorum reklamların.Acaba sağ köşedeki yaldızlı amblem mi ,aniden değişen yazı karakterlerimi yoksa durmaksızın değişen renkler mi...Hayata ,çevreye senin gözlerinle bakabilmek neler hissettiğini anlayabilmek isterdim.

Yürümen artık çok rahat ,elimi dahi tutmak istemiyorsun .Bazen dışarıda arabanla değilde yürüterek gezdiriyorum seni.Kovalayacak birşey çıktımı karşına ,örneğin kedi gibi, seni yavaşlatan elimden kurtulup neredeyse koşmaya başlıyorsun :) hızlı adımlarınla badi badi gidiyorsun .

Sanırım bu ay içinde tek değişmeyen gece uykularının sürekli bölünmesi.Çok şükür ilk zamanların gibi değilsin artık.Beli bir saat geldimi uyuyorsun ,artık gece saat 11'i pek geçirdiğin lmuyor uyumak için ama sabaha kadar en az üç kez uyanıyorsun .İlk uyanışından sonraki seferlerde yatağında değil yanımda daha rahat uyuyorsun.

Bu sıralar birde çok güzel bir oyun oynuyoruz seninle ."Elleriyle şak şak ,ayaklarıyla rap rap" Ben şarkısını söylüyorum sen ellerini şaklatıp sonra sağ ayağını Rus askerleri gibi kaltırıp yere vuruyorsun :) Bal peteğim benim tadından yenmiyorsun....

Dedimya aslında dah çok şey var ama aklıma şuan için gelmiyor ,keşke gerçekten günü gününe yazabilsemde hatırlamak sorun olmaktan çıksa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder