Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

15 Nisan 2010 Perşembe

Babadan süpriz...

Aslında biraz geçikmeli yazıyorum bu yazıyı ,bu aralar farkındayım azıcık aksıyor yazılar .Babamız pazartesi günü süpriz yapıp geldi Edirne'den.Ben odamdaydım ,sen anneannenle evin önüne inmiş ,karşıdaki okuldaki öğrencileri izliyordun merakla.Çok uzun sürmedi dönmeniz .Dış kapının sesini duyunca "erken döndüler" diye düşündüm.Sonra benim kapım açıldı ,"aaaaa !!! ,inanamıyorummmm " .Babanın kucağında girdiniz odaya ,o anki sevincimi ve şaşkınlığımı anlatamam canım. Nöbet ertesi olunca atlayıp gelmiş ,aksi halde iki hafta daha görüşemeyecektik.Bir günlük dahi olsa babanla hasret giderdiniz canım.Babana öyle tatlı bir gülüşün varki inci tanem ;öylesine içten ,öylesine sevgiyle bir bakışla bütünleştiriyorsunki gülüşünü insanın içi eriyor adeta... SENİ ÇOK SEVİYORUZ BABA...İYİKİ BİZİM BABAMIZSIN...Allah korusun ikinizi de ,hayatımın anlamları...Babanın kucağında mutlu dakikalar...
Bizim kız şimdiden meraklı direksiyona ,babadan ders almaya başladı bile :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder