Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

22 Nisan 2010 Perşembe

Hayat seninle başka güzel canım yavrum...

Dün akşam biraz erken uyudun alışık olmadığın bir şekilde .Uyanmadın da ,sonrada ben kıyamadım uyandırmaya ,belkide sabaha kadar uyursun diye düşündüm.Gece 2'de sen yine yaptın haylazlığını ,ben başımı yastığa daha yeni koymuşken uyandın :) .Sonra seninle biraz oyun oynadık teyzenin odasında saat 3 müydü 4 müydü acaba ?Son hatırladığım saat 5' doğru ,sen kollarımdayken "ne olur uyu yavrum" diye yalvarıyordum sana :))Nasıl olduysa uyumuşuz ikimizde.Zaman seninle bir başka akıyor ,hayat bir başka güzel ,uykusuz kalsamda sen bu dünyadaki herşeye değersin....Birkaç foto çektim bize ...
işte gece zombileri .... :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder