Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

29 Ekim 2010 Cuma

14 .ayında Asya'm...

Cumhuriyetimizin 87. yılında sen 14.aynı doldurdun prensesim.Bu ayki gelişimin de gayet iyi canım kızım.1100 gr ,78cm sin.
Artık ne istediğini gayet iyi biliyorsun .Yemeğini yerken ,istediğin birşey olursa başınla işaret edip "ıııı.." diyorsun.Ne istediğni bulana kadar "kızım bu mu ,kızım şu mu?.." diye sorup duruyorum.Bulupta alırsan istediğini ,yüzündeki keyif ifadesi görülmeye değer doğrusu.
Bu zamanlarda en çok sevdiğin şey kalemle bişeyler çizmeye çalışmak .Bir yerden eline bir kalem alırsan gelip ,beni çekiştiriyorsun ,kalemi uzatıp yine "ıııı.." deyip ,başını yana eğip bakıyorsun :) "Hadi kızım kağıt alalım da yazı yazalım "deyince peşimden koşturup geliyorsun.
Geçenlerde birgün oturduğum yere gelip elimden tuttun ve çekiştirdin ,sonra elinle o meşhur "gel gel " işaretini yaptın yine başını yana eğerek."Efendim kızım ,geliyorum seninle ,ne istersin acaba?" dedim ve seni takip etmek üzere kalktım.Kalktığımı görünce beni mutfağa götürdün ,tezgahı işaret edip "ııı.." dedin :) "Su mu istiyorsun bebeğim ?Hadi su içelim" .Bir bardak suyunu içtin ,doyunca bardağı bana uzatıp tezgahı işaret ederek "ıııı.." deyip bardağı yerine koymamı istedin :)) Velhasıl ,artık birilerinden bişeyler istemeyi öğreniyorsun.Neyi nasıl istemen gerektiğini gayet güzel çözmüşsün...
Teyzenin cüzdanını bulup karıştırmayı seviyorsun....
Asya'm ve sevgili köpeği Sad Sam... :)
Minik kızım sanki yıllardır kalem tutarmış gibi ,yerinde bir türlü duramadan bir sağa bir sola dönerek karalama yapmaya çalışıyor :))Yaramazlığın sınırı yok .Çekyatı açık gördüğün dakikada içene atlamayı başardın kaşla göz arası :)İşte bir yazma denemesi daha.Çok önemli bir iş yapıyor küçük hanım ,yüzündeki ifadeden bu işi gerçekten ciddiye aldığı belli :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder