Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

13 Ekim 2010 Çarşamba

İşte bir ilk daha...kendi kendine uyku :)

Bu gece herzamanki gibi rahatsız bir uyku uyuduk.Sürekli kıvrandın ,döndün durdun :) Haliyle sabaha ben yine çok yorgun ve uykuluydum ,dolayısıyla uyanamadım sen kalkınca.Anneannen aldı seni yanımdan .Biraz huzursuzmuşsun ,sanırım erken kalktığın için olmalı.
Öğlene doğru koltukta seninle "fışfış kayıkçı" oynadık ,bayıldın ,kıkır kıkır güldün :) Sonra koluma yaslanıp televizyondaki reklamlara daldın,Reklamlar bittiğinde yerinden kıpırdamayınca birşeylerin garip gittiğini düşündüm çünkü reklam sonrası hemen hareketlenirsin normalde.Kolun hafifçe düştü ,eğilip baktım uyumuş kalmışsın öyle...Hemde emziksiz... :) O kadar tatlıydınki anneannene seslendim ,hemen fotoğrafımızı çekti O da .:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder