Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

30 Aralık 2009 Çarşamba

Aşı...

Bugün 4.ay aşılarımız karma ve pnömokok için sağlık ocağına gittik.Dedesi götürdü bizi ,"ağlarsa ben dayananam ,ben sizi dışarıda bekleyeyim" dedi.Çok ağlamadı aslında ,o kadar olacak artık.Eve dönüşte babaanne ve dede gittiler ,çok iyi anlaştılar şu iki gündür , gün içinde oyunlar oynadılar.Babaannesi soprano sesiyle şarkılar söyleyip ,dedeside anakucağında sallayıp uyuttular bal kızı.
Bugün aşı dönüşü evde uyudu ama uyandığında bir hayli huzursuzdu ,çok ağlayınca aşı yerine baktım ,etrafı kızarık ve sıcaktı.Hafif bir aşı reaksiyonuydu sanırım.Bacağına alkol ile kompres yaptım ,paranoxunu verip ılık bir duş aldırdım.Birazda emzirdim ,minik yavrum kucağımda uyuyakaldı yaklaşık yarım saat sonra.Biriciğim benim ,şimdi yanımda mışıl mışıl uyuyor ,bunları yazarken bir yandan onun melek yüzünü seyrediyorum.

Bugün kızıma elma suyu hazırladım ,yadırgamadı hatta keyifle içti.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder