Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

23 Aralık 2009 Çarşamba

Yatır-kaldır dördüncü gün...

Bu sabah 9'da uyandık.Gece 1 de uyuduğu için beslenmeye sabah 6 da bir kez uyandı.Sabah biraz oynadık kızımla sonra huzursuzlandı ama babamız uyuduğu için odamıza gidemedik ,bizde salonda koltukta uyuduk kızımla.Bugün yeni bir tarz geliştirdik uyumak için,önce kolumda yatırıyorum sonra bu şekilde uzanıyouz ,biraz pıt-pıtla hemen uyuyor.Aslında biliyorum çok doğru değil yaptığım ama kızımı anne sıcaklığından mahrum etmemiş oluyorum ,üstelik bende yavruma daha yakın olup kokusunu içime çekiyorum.Yorucu da değil böyle uyuması ,hem birlikte uyuduk bugün üstelik.
Akşam yine yatır-kaldıra sadık olamadık , kolumda uyuttum .Böylesi olunca gözyaşı daha az oluyor :D
Bugün öğlen uykusundan sonra koltuklara kılıf almak için Kadıköy'e indik .Sanırım yatır-kaldır yöntemi biraz disipline soktu minnoşu,bebek arabasında yaklaşık 2 saat gezdi ve hiç ağlamadı,hatta bir ara şekerleme bile yaptı inci tanem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder