Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

22 Aralık 2009 Salı

Yatır-kaldır üçüncü gün

Dün geceki uykusunu Asyacım ,gece 2 de,sabah 6 da ve 9 da olmak üzere 3 kez beslenmek için bölerek tamamladı.Yalnız sabah 9 da kalktığında ne benim ne de babasının gözlerini açacak halimiz yoktu.Dün geceki mücadeleden yine yorgun çıkan biz olmuştuk.Sağolsun Alparslan ilgilendi minik prensesle ,bende gözlerimi dinlendirebildim biraz daha :)Öğlen 11:10 gibi yatağına yatırdım ,ilk başta herzamanki gibi direnç gösterdi ,çırpındı biraz ama 8 kez kaldır-yatırdan sonra uyuyakaldı.Bende bir elim Asya'nın sırtında ,kendi yatağımda tavşan uykusu yaptım,her kıpırdanışında poposuna hafif hafif pıt pıt yaptım.İkinci uyku 14:30 da bu kez 3 yatır-kaldırla başarılı bir şekilde sonuçlandı.Ancak gündüz uykuları bugn biraz kısaydı.İlkinde 1 saat ikincisinde 45 dakika kadar uyudu.Akşam 17:30 da yine çok huzursuzdu ,bu kez ana kucağında uyuya kaldı ,çok rahat uyudu yaklaşık 2 saat kadar kesintisiz ve yüzünde bir huzur ifadesiyle üstelik.Akşamki uyku faslı biraz karışıktı .10 da uykusu geldi ,odaya çekildik uyumak için ,5 ci denemede sesi yumuşadı ,uyku mırıltısına dönüştü ama parmağını emmeyi bırakmayınca bende emzirmek için aldım ,kucağımda emerken uykuya daldı.Yatağına geri koydum ,uyanır gibi oldu ama pışpışla uyudu.Tekrar 11.30 da uyandı ,sonra bir ağlama faslı ardından tekrar uyumak için emdi ve 1'e doğru uyudu.Kabul ediyorum bu akşam yatır-kaldıra sadık kalamadım ama ne yapim minik kızım emmek istiyordu.
Bugün kendi odasında biraz vakit geçirdik.Henüz gece beslenmeleri devam ettiği için halen yatağımızın baş ucundaki park yatağında yatıyor minik kızım.Bakalım odasına ne zaman taşınacak prenses :) O kadar süsledik ,özendik ,daha bir kez yattı kendi odasında.Ayıcıkları var kızımın ,onlardan biriyle poz verdik bugün :D...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder