Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

2 Eylül 2011 Cuma

Bebeğim ,hasta :(

Birkaç gündür hafif bir burun akıntın vardı.İki gündür bir öksürük eklendi ,boğazında bir hırıltı sanki şiddetle öksürsen çıkacak gibi .Dün akşamda ateşlendin kuzucum ,seni hasta görmek tüm keyfimi ve enerjimi alıyor.Üstüne üstlük seni evde bırakıp ertesi gün işe gitme ve hatta akşamında nöbetçi olma fikri büsbütün moralimi bozuyor.Böyle bir iş istemiyorum ben diye söylenmeye başladım yeniden .Kızımla olmak istiyorum ,onun yanında baş ucunda .Neyseki dün akşam anneannende kaldık .Salonda üçlü koltukları birleştirip koca bir yatak yaptık.Antibiyotiğini başladık ,solunum sıkıntın için ventolin şurubunu verdik.Çok şükür gecen çok rahat geçti ,hatta gece boyu hiç uyanmadın.Bu sabah kollarıma atıldın bir ara ,süt içtin biberonundan .Sonra seni anneannene teslim edip ayrıldık evden .
Tülay hanımda üçüncü haftan bu ,sabah onu da aradım ve evde kalacağını haber verdim.Seni çok seviyorlar orada da .İlk başladığın günden bu yana sanki hep tanıyormuşsun gibi ısındın Tülay hanıma ve oradaki arkadaşlarına.Akşamları seni iş çıkışı almaya geldiğimizde"anneee ,babaaa" diyerek kollarını kaldırıp koşarak karşılıyorsun bizi.Yüzünde öyle tatlı bir ifade ,gözlerinde öyle güzel bir ışık varki ,Tülay hanıma seni emanet etmekle ,yaşıtlarınla birarada oynama imkanı sağlamakla doğru bir karar verdiğimizi düşündürtüyorsun bize.
İki gün önce seni almaya gittiğimizde anlattı Tülay hanım ."kim yemeğini önce bitirirse o birinci olacak " demiş .Sende yemeğini yedikten sonra parmağını kaldırıp "binciii" demişsin.Tülaya hanımda şaşırmış ,"Çiçek hanım ,herşeyi çok güzel idrak ediyor ,nasıl hemen anladı çok şaşırdık,maşallah " dedi .Akıllı bıdığım benim ,arabada eve giderken kızım birinci mi oldun sen dedikçe parmağını kaldırıp "bincii" dedin ."aferin kızımaaa"....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder