Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

8 Eylül 2011 Perşembe

ilk USG (05/07/2011)

Bebeğimin doğumunda fındık kadar bir göbek fıtığı vardı.Normal olarak bir kaç yıl içinde kendiliğinden kapanır,bizde onu bekliyoruz. Bu arada yine de yüzeyel usg sini yaptıralım istedik.Akşam ikimizde nöbetçiydik ,Tülay hanımdan alıp gelirken babası kek almış Asya'mıza ,yolda yerken body sinin içi kek olmuş ,babasıda temizlemiş ben yanlarına gidene kadar.Birlikte radyolojiye indiğimizde biraz endişeliydim ,ağlarmı diye.Ama o kadar tatlıydıki ,bal kızım benim."Hadi kızım gel bakalım kekler nereye gitmiş ,gel bakalım " deyip karnını açtık ,o da büyük bir hevesle yattı .Biz bir ara konuşmaya dalınca "anne bana bak ,keke bak" deyiverdi yavrum.USG yapılırken hiç sesini çıkarmadı ,karnını şişir bakalım dediğimizde kocaman şişirdi göbeğini :) "Kızım gördün mü keklerini?" "gödüm..." Annesinin biricik akıllı kızı ,canım yavrum benim .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder