Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

2 Eylül 2011 Cuma

Hastayım ,kızımdan uzak 3.gün :((

Uzun zamandır böylesi hasta olmamıştım.Kadın doğum stajıma başladığımın ikinci günü yani salı ünü başladı halsizlik ,ertesi gün yataktan kalkamadım ,ateşim yükselmiş.Asya'mı da hasta etmeyeyim diye anneannesine bıraktık bal kızımızı.Bugün 3.gün ben kızıma sarılamadım sadece uyurken birkaç dakika seyrettim tatlı yanaklarını ,güzel gözlerini ,bukle saçlarını ...Hastalıktan biran önce kurtulmayı diliyorum .Telefonda konuşuyoruz ara sıra."annesinin bitanecik kızı kimmiş?" diye soruyorum ,O da tatlı tatlı "Aşya" diyor."annesinin meleği kimmiş ?" "Aşya" :) O kadar sevimli söylüyorsunki adını ."anneni ne kadar seviyorsun "diye sorunca kollarını yana doğru açıp gösteriyorsun ne kadar sevdiğini.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder