Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

2 Eylül 2011 Cuma

Nöbetler ve Asya'mın hasreti...

Nice zamandır dert yanıp duruyorum bitmeyen nöbetlerden.Kızımı özlüyorum ,ona ayırmak iztediğim zamanı eve gidince evde bekleyen işleri yapmaya çalışarak ama yinede başaramayarak geçiriyorum.Bugün ,insanın hayatını böylesi çalan bir meslekte olduğum için gerçekten öfkelendim.Kızımı akşam bakıcısından anneannesine götürmeden önce bana uğramalarını istemiştim.Bugün poliklinikte küçük bir kız çocuğu gördüm ,Asya'ma benziyordu ,illa göresim geldi canım kızımı.Akşam bana uğradılar baba kız .Servisi turladık inci tanemle .Hamit'in kızı oldu bugün ,onu sevmeye gittik ,kızım çikolatasından yedi İrem Çağla'nın.Eve gitme vaktinde kucağımda indi benimle otoparka ,boynuma sıkıca sarılarak üstelik."Kızım ,ben bu akşam burada kalmak zorundayın ,olur mu ?" deyince "ıııı ıııı!!!" diyerek sıkıca boynuma sarıldı.Ne kadar dil döksemde araba koltuğuna güçlükle oturtmak zorunda kaldım.Öptüm tatlı yanaklarından ...Ama beni en çok üzen ve gözlerimin dolmasına neden olan en son ağlamayı bırakıp bana buz gibi bakması oldu giderlerken .Keşke kızım sana daha çok vakit ayırabilsem ,keşke senden ayrı kalmak zorunda bırakılmasam ,keşke bana sıkıca sarıldığında seni kucağımdan koparmak zorunda olmasam .Seni dünyadaki herşeyden daha çok seviyorum miniğim.Biliyorum bu küçük halinle çok şeyleri anlıyorsun ,bana kızıyorsun ,neden ayrı kaldığımızı anlayamıyorsun .Neyseki tek avuntum ,"anneannene gidelim mi ?" diye sorduğumuzda ,büyük bir hevesle "didelim" diyorsun ve sana şevkatle sarıldığını bildiğim birine emanetsin.Gözümün nuru ,Allah'ım korusun seni .
Bugün anne yüreğinin nasıl kırılabileceğini öğrenmiş oldum yeniden .Yeniden diyorum çünkü 10 gün önce baban tonsilektomi olduğunda nöbetlerim gün aşırı gelmişti ve 3 gün seni göremeden hastanede kalmıştım .Eve senin hasretinle koşup ,kapının önünde eğilip seni kucaklamak için hamle yaptığımda, sen beni geçip baba diye babana sarılınca ve bana gelmeyi reddedince yaşamıştım bu kırılma duygusunu .Gözlerin dolu dolu olmuştu .Sonra anladımki aslında kırılan benden önce sendin .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder