Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

2 Eylül 2011 Cuma

Birlikte kek yaptık.

Dün seni Tülay hanımdan almaya yalnız geldim ,baban nöbet ertesi yorgun olduğu için evdeydi .Taksiye bindiğimiz andan itibaren "anne kek ,kek " demeye başladın :) "Kızım eve gidince sana kek yaparım ,olur mu?" "odu..."
Dönüşte anneanneye uğradık ,nenenin ilaç reçetesini vermek için ,uğramışken kaldık.Sen yine kek isteyince "hadi bakalım birlikte kek yapalım" diye mutfağa yollandık .Önce yumurta ve şekeri mikserle çırptın ,ben malzemeleri ekledikçe sabredemeyip tek başına çırpmak istedin .Vanilya ile kabartma tozunu sen ekledin büyük bir keyifle .Süt ,ceviz, üzüm ,un derken tüm malzemeyi bir güzel mikserle karıştırdın :) Sonunda hercı tepsiye döktüm ve fırına koymakta ısrar ettin ,minik ellerinle yerleştirdin tepsiyi ,fırının kapağınıda büyük bir keyifle kapattın ."Piişş... ,hadi piişş!!" diye seslendin ardından :)
Keki yemek için fırından çıkarınca "ben yaptım" deyiverdin :)) Canım yavrum benim ,seninle daha bir sürü yemek pişireceğiz inşallah pek heveslisin mutfağa .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder